Banner

Bereikscijfers

GEMIDDELD BEREIK PRINT (lezers per nummer)

 NPMM 2023-II, NL 13+       Absoluten    Percentage 
 Totaal Dagbladen                                            3.954.000           26,4%
 Landelijke Dagbladen           2.347.000           15,6%
 Regionale Dagbladen      2.084.000           13,9%
 Totaal Magazines      9.434.000           62,9%

 

NPM-DGM-HAH 2 jaar 2023, NL 13+     Absoluten    Percentage 
Geregeld/Af en toe lezen HAH-kranten 10.752.000 71,7%
Gemiddeld bereik Totaal HAH-kranten* 4.306.000 28,7%
Gemiddeld bereik Totaal HAH-kranten binnen eigen verspreidingsgebied op gemeenteniveau* 4.201.000 43,2%
Gemiddeld bereik Totaal HAH-kranten binnen eigen verspreidingsgebied op postcodeniveau* 4.115.000 46,1%

*) o.b.v. 175 gemeten titels; niet alle HAH-kranten in Nederland nemen deel aan het NMO-onderzoek 

MAANDBEREIK MERK (print + digitaal)
NMO Print & Merken Monitor 2023-II, NL 13+

         Absoluten    Percentage 
 1. AD                                                              8.020.000           53,4%
 2. De Telegraaf             7.703.000           51,3%
 3. Libelle        4.537.000           30,2%
 4. LINDA.        4.113.000           27,4%
 5. de Volkskrant        3.645.000           24,3%

 

Nieuws

  • Nieuwe publicatie: NPMM 2023-II

    Op donderdag 15 februari 2024 heeft NMO NPMM 2023-II (NMO Print & Merken Monitor 2023-II) gepubliceerd, met daarin de printbereikscijfers van de dagbladen en magazines over de periode Q2-2022 t/m Q1-2023. Hierin zijn ook ...

  • Nieuwe publicatie: NPMM-DGM 2023-I

    Op donderdag 11 januari 2024 heeft NMO NPMM-DGM 2023-I (NMO Print & Merken Monitor - Doelgroep Monitor 2023-I) gepubliceerd, met daarin de printbereikscijfers van de dagbladen en magazines over de periode 2022 Q1 t/m 2022 Q4. Hierin zijn ook...

  • Nieuwe publicatie: NPM-DGM-HAH 2 jaar 2023 bereikscijfers

    NMO heeft op 26 september 2023 NPM-DGM-HAH 2 jaar 2023 gepubliceerd met daarin nieuwe bereikscijfers van de huis-aan-huiskranten, landelijke en regionale dagbladen en magazines, gekoppeld met variabelen van de NMO Doelgroep Monitor. De veldwerkperiode van het onderzoek beslaat ...

© 2024 Nationaal Media Onderzoek