Nieuwe publicatie: NPMM-DGM 2023-I

Nieuwe publicatie: NPMM-DGM 2023-I

Op donderdag 11 januari 2024 heeft NMO NPMM-DGM 2023-I (NMO Print & Merken Monitor - Doelgroep Monitor 2023-I) gepubliceerd, met daarin de printbereikscijfers van de dagbladen en magazines over de periode Q1-2022 t/m Q4-2022. Hierin zijn ook de digitale bereikscijfers uit NMO Online (Q4-2022) en de geïntegreerde mediamerken (print en digitaal) opgenomen. Deze publicatie bevat bovendien de data van de NMO Doelgroep Monitor, het onderzoek naar interesses, activiteiten, productbezit en -gebruik van de Nederlanders (13+ jaar).

De softwarebureaus hebben het volledige bestand aan hun klanten uitgeleverd in de mediaplanningssoftware.

De topline resultaten van de nieuwe NPMM-DGM 2023-I kunt u vanaf nu vinden in het online platform nmodata.nl

Klik hier om in te loggen op de NOM-website voor meer bereiksdocumentatie; deze informatie zal in de loop van 2024 worden overgeheveld naar de NMO-website.

Wij hopen dat deze publicatie u veel nuttige informatie oplevert!

 

© 2024 Nationaal Media Onderzoek