Introductie van 2 nieuwe HOI initiatieven exclusief voor de vaktijdschriften

HOI, Instituut voor Media Auditing en Media voor Vak en Wetenschap (MVW) organiseren op 23 september a.s. een speciale mediabijeenkomst voor de B2B-markt waar twee nieuwe HOI initiatieven exclusief voor de Nederlandse B2B-markt worden gepresenteerd.

Deze twee nieuwe HOI diensten worden op basis van vrijwilligheid aangeboden:

1. B2B websites bij HOI  

2. B2B Mediamerk:  bereik van multimedia platformen van B2B titel

George Bohlander (directeur HOI) en Frans Kok (online-adviseur HOI en voormalig directeur STIR Stichting Internet Reclame) zullen de presentaties verzorgen.

Uw opmerkingen en uw feedback op deze twee nieuwe HOI initiatieven zijn cruciaal, want de definitieve besluitvorming door het HOI bestuur vindt plaats begin oktober.

De nieuwe HOI diensten zijn speciaal voor de vaktijdschriften ontwikkeld en kunnen een belangrijke toegevoegde waarde betekenen voor uw salesactiviteiten.

B2B Websites bij HOI

In 2013 is HOI 2.0 geïntroduceerd, waarbij iedere titel op een geïntegreerde wijze zowel print als digitale platformen kan rapporteren en samenvoegen.

Echter een belangrijk online platform ontbreekt bij HOI en dat is de website.

HOI wil op een kostenefficiënte wijze betrouwbare cijfers van het website bezoek gaan publiceren, waarbij gebruik gemaakt zal worden van de webanalysetool van de uitgever.

Deze aanpak is ook in andere landen succesvol geïntroduceerd.

B2B Mediamerk

Bij de vaktijdschriften is er een steeds sterkere focus op het MEDIAMERK. Het gaat niet meer alleen om de printtitel, maar om het totale mediamerk, dat op steeds meer verschillende platformen wordt aangeboden.

HOI wil met het B2B mediamerk inzicht geven in de totale performance van het mediamerk. Met de HOI printoplage wordt het aantal lezers van de printtitel bepaald en vervolgens worden de online platformen inclusief de website samengevoegd, zodat er één mediacurrency aan de markt gerapporteerd kan worden.

Voor wie bestemd

Deze bijeenkomst is bestemd voor management, oplagemarketeers en voor sales/accountmanagement van de uitgever. Maximaal 3-4 personen per uitgever.

Waar is de presentatie

De presentatie wordt gehouden bij het Nederlands Uitgeversverbond Hogehilweg 6   1101 CC Amsterdam ZO

Aanmelden
U kunt zich tot 18 september gratis aanmelden via het bijgaande aanmeldformulier. Echter vol=vol. 

Voor verdere informatie kunt u altijd contact met HOI opnemen.
Graag zien wij u op 23 september om 15.00 uur!

© 2024 Nationaal Media Onderzoek